2014. november 28., péntek

Kritika #1 T.Kitty



Nem olvastam el az összes részt (húzós lenne 2 évadot végigolvasni). Remélem az úgy megfelel, hogy az ötödik részig olvastam el, és arról írok kritikát. 
Sajnálom hogyha kicsit rövid lett a kritika, de nem akartam nagyon boncolgatni, a lényeg megvan. 

Fejléc:Egyáltalán nem tetszik. Túlzsúfolt és semmitmondó. Az egész nagyjából annyiból áll, hogy rá lett dobva 4 ember és egy villám. A színek se nagyon passzolnak, csúnya és összecsapott munka. Ajánlanám, hogy kérj meg valaki, (aki ért is hozzá) hogy csináljon neked. Egyedül a cím betűtípusa tetszett, de nem olvasható ki belőle a "Secrets of Empire", én is először "Secrets Empire of"-ot olvastam, DE szerintem a történet fontosabb, az pedig jó.
5/2

Történet:Tetszett; nem volt sablonos, izgalmas és érdekes történetet nyújtasz az olvasónak.
10/10
Leírások: Az írásstílusod nálam érdemel egy csillagot, nagyon tetszik, bár néhány helyen kicsit olyan érzésem volt, mintha a múlt és a jelen között vacilláltál volna pl: „Visszagondolva nem ez volt életem legjobb ötlete.” de általánosságban meg a jelenben írtál…
A gyors események hada könnyen eltud rontani egy blogot, de örültem neki, hogy erről itt szó se volt, de azért jó lett volna, ha kicsit lassabb vagy.
„Ohho, viszont az hogy két szemszögből írtad iszonyatosan tetszett, bár jobb lett volna, ha nem kell ugyan azt elolvasnom az ő szemszögéből is, de nem baj, így is tetszett!!” gondoltam ezt, míg el nem értem a 3 részig. Szerintem nem kellene ennyit ugrálnod a szereplők között... de még így is tetszett, bár az olvasó ilyenkor rá van kényszerítve arra, hogy a kevésbé szimpatikus szereplő szemszögéből is olvasson, hiszen különben lemaradhat valamiről.
10/8

Szereplők:Nekem szimpatikusak voltak a karakterek, az elején engem Alex nagyon megfogott,szerény véleményem szerint, Ő sokkal karakteresebb és egyedibb személyiség, mint Lemmer. 
Miután elolvastam a második részt, a fiú szemszögéből, nagyon megtetszett ez az egész. Karakterek szempontjából jó, ha több szemszögből is láthatjuk és átérezhetjük az érzéseiket, gondolataikat, de az se jó, ha mindenkiről tudunk mindent. 

10/9
Összességében nekem bejön a történet, a szereplők és az írásstílusod is, szóval igaz, hogy most csak az ötödik részig olvastam (sajnos többre nem volt időm), de egy új feliratkozóval bővül az olvasóbrigádod és biztosan tovább fogom olvasni, amint lesz időm.

35/29


Sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de próbáltam a lényeget kiragadni (hogy őszinte legyek, engem megfogott a történeted, de ott volt az az érzés hogy ah..valami nem az igazi.) Remélem azért megvagy elégedve a kritikámmal, ha valamiben nem értesz egyet, írd meg. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése