2014. december 7., vasárnap

Kritika #3 - SzV.

I'm Goddes

Előre szólok, ez egy dicsérő kritika lesz, szóval aki a vérfürdőt és a bulvár veszekedéseket szereti, jobb ha tovább megy...


Kinézet:

Csodálatos. Minden szín stimmel, egyedül felül a navabar, és a zenelejátszó nem stimmel, meg talán a túl sok csere. Ami zavart, az az, hogy amíg el nem olvastam, nem gondoltam volna, hogy Comics FF-t olvasok.
10/9

Szöveg:

Fantasztikus! Ritkán engedheti meg egy kritika író, hogy ilyen jó élményben legyen része. Szinte már nem tudtam eldönteni, hogy az író pofátlanul az arcomba próbálja tolni a túlzott művészetet, vagy csak ez jön a lelkéből, de akkor jött egy olyan szópár, hogy Roppant-Idegesít. Miért? Egy komoly, szó mellé, hogy kerül egy hétköznapi indulatszó?
Egy-két helyesírási hiba volt, amit az író NEM engedhet meg magának. A szöveg csodálatosan lett megírva, nem érdemes ilyen apróságokkal elrontani.
10/9

Tartalom:

Érdekes. Igazából, kicsit lassú, ami nekem kifejezetten tetszik. Szépen le vannak írva a dolgok, jók a karakterrajzok, mást nem tudnék kiemelni. Talán a tartalmi része a leggyengébb a blognak, de még az is elég jó. Az egyetlen, ami negatívum az az, hogy van egy elv, miszerint:
Inkább csinálj jó rosszul, mint rosszat jól!
Remélem mindenki érti a célzást... Úgy gondolom, egy ilyen tehetségesnek mondható írónak egy saját világot illene teremtenie. A MARVEL univerzumot valljuk be, nehéz formázni. Összetett, sok karakterrel, és történettel. Minden esetre eddig tetszik, sok sikert a továbbiakhoz.
10/8

Összegzés:

Egy szó:
LOKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
30/26



2 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon szépe köszönöm és azt is, hogy ilyen gyorsan elkészültél vele :) A Marvel és az AC univerzum már annyira a szívemhez nőtt - és innen is jön minden, amit megmutatok a nagyvilágnak -, hogy nem tudtam elszakadni tőle, ezért átvettem a karaktereket és a lehető legélethűbben próbálom közvetíteni a történeten keresztül. Ugyan eddig még csak két rész van fent, a történetből, amiből már egyszer megírtam 27 részt, de rájöttem, hogy szörnyen buta a történet és a főszereplőnek, még csak rossz tulajdonsága sincs, ahogyan a többi karakter is hihetetlenül kedves... általában kedves.Aztán valahogy rájöttem, hogy a világ nem igazán így működik, a felszín alatt olyan dolgok működnek, amit az emberek legszívesebben nem is tudnának - és sajnos fogalmuk sincs róla - ezért jött az az ötlet, hogy újraírom a történetet, hihetőbb szereplőkkel. Bónuszként jött, hogy mivel a főhősnő istennő, ezért feszegethetek vallási, politikai, a hercegnői élet árnyoldalai és "nézőponti" kérdéseket, mert hiába, de patriarchális társadalomban élünk, ahol a nőket sok esetben alábecsülik. De, természetese majd ez is kialakul vagy még bedobok megfontolni való gondolatokat :) Mindenesetre a való- és a fiktív világ közelségét próbáltam ábrázolni, hogy a hősök is javarészt "csak" emberek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerül. Én elmondhatatlanul szeretem az igényes munkákat, nem is beszélve a te stílusodhoz hasonló szövegeket. Azt ajánlom folytasd az, amit csinálsz, mert érdemes. Az ilyen bloggereknek a feladata bemutatni, igenis vannak igényes munkák, amik megérnek egy misét! Részemről egyel bővült a feliratkozóid száma!

    VálaszTörlés